Bursdag

Jeg hadde burdag her om dagen og må bare takke for flotte gaver!

Pengene jeg fikk av min kjære, mamma og pappa og svigermor, har gått til å kjøpe nytt kamera.
Jeg er veldig fornøyd med det så langt! 

Gubbis gav meg noen flotte roser også. Her er noen av dem.

Kjempetakk til Lykketrollet for kjempekoselig kveld og suuuuuuper gave også!

Jeg fikk nemlig oppskrift og garn til ett skikkelig kult skjerf, servert i en flott bolle.
Det var med en sjokolade og en liten, søt ande-maskemarkør også. 

Jeg er ikke veldig flink på mønsterstrikk, men dette vil gi meg god trening. 
Jeg skulle ikke begynne på noe mer akkurat nå, men bare MÅTTE begynne litt på det.

KJEMPETAKK alle sammen!!!! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg