Oppfordring

Jeg har noen kolleger som til stadighet hører om roterommet mitt. Og nå ville de gjerne se det også.
Hmmm……… ok da. Men det er i det minste en smule system i rotet…..nemlig!
Og som dere tydelig ser, er ikke symaskinen med. Den er i bruk i kveld!!!!!!!

Først er det en del av garnet. Noe mer er i kriker og kroker……
I ekskene og under nissene er ting som er ferdig strikket. 

Så er det bamsesamlingen. Med mer garn og ferdigstrikket over……. og foran.

Sånn….. da har dere sett det kreative hjørnet mitt.   :O) 

8 kommentarer
    1. Takk, endelig fikk jeg sett det!! En imponerende samling garn må jeg si 😉 Ønsker meg et sånt roterom jeg også så jeg kan samle alle tinga mine på ett sted…
      Jeg såg hvor symaskinen skulle ha stått! 🙂

    2. Ååå… Jeg ser for meg hvordan det er å stå foran den hylla og kjenne litt på garnet mense en planlegger neste prosjekt 🙂

    3. Ikke dårlig at du klarer å ha system i rotet der. Tenkte jeg skulle følge opp bloggtrenden du har starta nå og vise noen bilder av roterommet mitt etterhvert. Må vel først bare finne fram til roterommet innimellom alt annet rot som samler seg opp andre steder i leiligheten de ukene jeg forsøker å gjøre skolearbeid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg