Vinter

Og så kom vinteren…..plutselig! Utrolig hvor mye snø det kan komme i løpet av ett døgn.
Og dyret vårt står konstant ved døra og vil ut, men ikke alene. Han vil ha med oss til å kaste snøballer til ham. 

Sent i går ble jeg endelig ferdig med buksa. Jeg fikk noe garn til jul og hadde noe mer liggende.

Jeg har også strikket flere sokker i Järbogarn. Og akkurat når jeg var ferdig, fikk jeg noen nøster til i posten.
Men det blir vel kanskje en liten pause i sokke-strikk nå. Tror jeg.

Av rester fra buksa, strikket jeg denne lua.

Jeg tror jeg har rester til en liten lue eller to til. Om jeg orker mer 2r 2v.  :O)

Ha en kos søndag. Ute eller inne. 

2 kommentarer
    1. Stilig.. herlig glad bukse, synd den er for liten for meg.. ¨
      Lua var jo rå.. nydelige farger.. du er skikkelig speede om dagen.. sjokkimponert..
      Snø ja.. ja det har jo ikke snødd litt heller, men er jo nydelig når en kan kose seg inne og se på all snøen ute.. ..

    2. God morgen, ser at det har kommet mye snø sørpå. Her er der 3 mm, ikke mye skryte av, men det er nå hvitt iallefall. De buksene er superfine og praktiske, heldig den som får den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg