Skadet hund på camping

Tidligere i uka klarte Frodo å skade begge forbeina sine. Han fikk en stygg flenge i en tredepute på den ene beinet, og tråkka over på det andre. Så han har halta rundt her noen dager. Utrolig nok virket han helt fin når vi kom opp i vogna på fredag kveld. Må være lufta???

Hele helgen har han gjort som han pleier. Lekt, masa på mer tur og slappa av.

Her har han knabba min side av sofaen mens jeg pakker og vasker. Holder ikke å ha over halve sofaen alene…..må ha hele.

Det var ikke så mye sol i helga som værfolket spådde, men det var vindstille og fint uansett.

Frister det med ett bad?

Vi har i flere år brukt samme tv-kort hjemme og i vogna. Denne helgen fungerte ikke det mer.
Canal Digital skal tydeligvis suge mer penger ut av folk, og har programert om slik at kort som går mot kabel ikke lenger fungerer mot parabol. Ikke det at en helg uten TV gjør noe, men det der irriterer meg skikkelig.  :O(

Jeg har ikke klert å få ferdig stort i det siste. Har mest begynt på ting.
Men jeg fikk noe deilig garn fra Lykketrollet til jul og 200 g av det, ble til en deilig hals denne helgen.
Garnet heter Abuelita og er fra Pickles. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg