Snart jul….

Dette har vært en helg hvor enda flere juleforberedelser har blitt unnagjort.
Og snart er julen her! Vurderer nesten å montere juletreet i kveld, men det får vente litt til.
Men en del vasking, baking, shopping og pakking er i allefall unnagjort. 

Og hva har så Lykketrollet vært sån snill å gjemme i kalenderen min de siste dagene?

Jeg har allerede planer for garnet.  :O)
Tusen takk!

Jeg strikker tydeligvis bare på ting som tar lang tid om dagen, så det
eneste jeg har å vise denne gangen er dette skjerfet strikket i Sandnes Alpakka.

Mamma og jeg var på en kose-by-tur på lørdag og da fikk jeg disse.
Koselig med litt juleblomster. Tusen takk mamma!

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg