….det var en stormfull morgen….

… og jeg har absolutt IKKE lyst til å begeve meg ut av huset. Men en liten tur er jeg vel nødt til.
Man trenger jo litt mat i helgen også. Og noen julegaver skal kjøpes inn. Men det blir ikke alle som jeg hadde tenkt.
Det er absolutt innevær i dag!

Jeg må vise dere de flotte kalendergavene jeg har fått av Lykketrollet så langt.

1. Er ikke saue-knappen søt da?

2. Serviettene er alt på plass.

3. Oppi posen er det deilig mørk sjokolade. De blir ikke gamle i dag nei.

Tusen takk!!!!

 

Siden jeg først er i gang, kan jeg jo vise dere hva som er strikket i det siste.

En hals som går to ganger rundt halsen. Strikket i dobbelt alpakka-garn.

Ett par votter i Puno. Nyyyyydelig garn. Disse veier bare 49 gram, så jeg satser på ett par pulsvarmere av restene.

 

Ha en stormfull lørdag!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg