Hjemmehelg

Det ble hjemmehelg denne helgen og det var i grunnen helt greit. Julen nærmer seg og det er nok å finne på.
Så langt har jeg fått ferdig 3 og 1/6 kalender. En er til og med overlevert. 1/6-kalender skal på jobb.  :o)
Jeg har fått pakket inn en masse julegaver i dag og begynner å se enden på det også. Da gjenstår julepynting og baking.  

Jeg synes jeg bare begynner på nye strikkeprosjekter om dagen og ikke blir ferdig med noe.
Men jeg fikk omsider ferdig genseren til nissejenta, så da er hun i det minste klar for en kald vinter.
Her med og uten kjole.

Jeg har også strikket en blånisselue. Her er bildet før toving. Den skal nå i maskinen for 4. gang.
Den vil liksom ikke krympe så mye som den skal. En 6-åring har sikkert ikke større hode enn meg.
Jeg ender sikkert opp med en eggevarmer til slutt.

Jeg har strikket ett par jule-kose-sokker også, men de mangler en heklet kant, skjerfet mitt mangler 40 cm…minst og halsen minst like mye. Tror jeg må slutte å blogge og heller sette i gang å strikke.    :O)

Ha en koselig advent!
 

3 kommentarer
    1. herlig nissejente, nå er hun nok fornøyd , ikke godt å fryse..
      Lykke til med lua.. den blir i jo iallefall ren.. *nikker hardt*
      Julepynting ja.. hmm hva er det????????????????????????

    2. Et håndkle sammen med nisselua, så kanskje det går litt raskere?
      Ehhhh….glemte å sjekke den prisen i dag igjen.
      Du må nesten sende meg en sms i morra på jobb, og si pst!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg