Ut på tur…

Lørdag var det ut på Harrytur for Lykketrollet og meg.
Vi starter alltid tidlig og er godt forberedt. Nøye utvalgt strikketøy, lommebok og handlelister er med.

Denne gangen husket det ganske bra og flere spydde. Ikke vi da. Kan jo ikke det når man strikker!

Når vi endelig kom til land, ble vi stående nesten 30 min før vi kom ut av båten.
Vi var så heldige å stå på hengedekket, og en eller annen dust under oss fikk ikke flytta bilen.
Men godt forberedt som vi var, fikk vi tiden til å gå. Mer strikking.

Det ble som alltid shopping og skravling, og lunsjen…..på Istanbul så klart!
Tusen takk for toppers tur Lykketrollet! 

Det har ikke blitt så mye strikking denne uka. Det har vært så mye annet å styre med.
Men jeg fikk akkurat ferdig denne A&C-lua i Nepal. Jeg la opp til den på båten i går.

Denne lua er også strikket i Nepal.

Og ett par barnesokker i Frøya.

På pinnene nå er ett hundedekken og ett par votter. Og oppe i hodet 100 gode ideer. Som jeg sikkert glemmer igjen. Men jeg skal begynne på ett laaaangt skjerf med hette til meg selv etterhvert.
I deilig Kashmere alpakka. Greit å utnytte salg ja.
 

3 kommentarer
    1. Veldig god resymert, er det ett ord?. Viktig å være forberedt… Takker for en kjempekoselig. GYNGENDE tur. Fikk jammen schoppet litt og, til og med der vi ikke skulle ha noe………….
      Stilig luer, sjokk imponert over tempo, beg etter meg og ferdig LENGE før meg…..som vanlig.
      Er i skikkelig sokke modus og du… Stilig sokker.v

    2. Jeg visste jo det, at dere var på Harrytur, he he
      Den gynginga hadde ikke jeg orka. klarer heller ikke strikke da.
      Jeg var heller på jobb, og på fest, så jeg fikk jo gynga meg litt alikevel, hi hi 😉
      Fine luer!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg