Vogn-helg

Siden min bedre halvdel skulle jobbe mye i helgen, tok jeg med Frodo på en avslappende tur i vogna.
Så nå ligger det en sliten hund i sofaen sin og sover.  :o)

Fredag og lørdag hadde vi ett alldeles nydelig vær! Sol og vindstille. Kunne ikke bli bedre.
Så vi var masse ute på tur. I dag derimot var det selvsagt overskyet igjen.

Frodo kosa seg som sedvalig. Løpe fritt, bade og angripe pinner. Det er livet det.
Når man i tillegg kan spionere på de nye naboene som kom i helgen fra sofaen inne, er livet perfekt.
Naboene har også hund, så vi får la dem bli bedre kjent etterhvert. 

Hund i soloppgang.

Lørdag tok jeg en tur ned til Treungen for å sjekke ut garnbutikken som åpnet der.
Forventningene var store, skuffelsen større.
Lokalet var knøttlite. De tok ikke kort. Utvalget besto av litt Dalegarn og litt DSA garn.
Rett og slett kjedelig. Jeg synes at hvis man skal satse på å strort sett selge garn på nett, bør man ha noe man ikke får i ALLE andre garnbutikker også. Har ikke noe imot det garnet, men ha litt mer spennende ved siden av i det minste! Har blir det ikke handlet stort. Utvalget i Åmli er til og med større!

Noen høstbilder fra turene Frodo og jeg hadde i helgen.

Morgenstemning.

En kar Frodo heldigvis ikke så.

Alt det hvite du ser er edderkoppnett med dugg i. Skremmende mange av dem i grunnen.

Blitt litt strikking i det siste også.

Sokker i Silja.

Lue i Cascade 220. Nydelig garn!

Den lyse luen er strikket i Hegre og den andre i ett alpakkagarn fra Det Mjuke.

7 kommentarer
    1. Jeg har aldri sett en gladere hund enn din FRODO. Han er kjempeskjønn, altså. (håper jeg får møte han en gang)
      Og så mange flotte bilder du har tatt. Kjempefin natur.
      Sjalet YME, som du og Lene har kreert, var knallfint. Hva er det strikket i?
      Håper å se dere snart igjen.

    2. Nydelige bilder. Likte veldig godt den lua i Cascade. Har du funnet på mønsteret selv eller er det lov å spørre om hvor jeg kan finne oppskrift på den?

    3. For noen flotte bilder.. og skjønner godt Frodo koste seg, skulle veldig gjerne vært oppover jeg og..
      *sukker* men få jo litt stemning med bildene , så da hjalp det jo..
      Synd garnbutikken var en skuffelse, men hadde litt bange anelser når jeg så åpningstidene ja.. og enig, en må ha noe litt annerledes for å kunne få kunder.. *nikker*
      Hvor mange garnbutikker er åpent kun lørdager og ellers etter avtale???????????
      Masse flott du har strikket, sjokkimponert over tempoet.. wow..

    4. Herlig å være både hund og menneske i så flott høstnatur. 😀
      Synd med garnbutikken da. Det er jo mye kjekkere å kunne se og kjenne på nytt og spennene garn enn kjedelig standardvare. Kanskje du kan gi dem et lite tips?
      Flotte luer, og de sokkene minnet meg på om at jeg visst må fortsette på mine i samme garn…

    5. Så nydelige og stemningsfulle høstbilder!! Skjønn hund også =) Elsker hunder og har en liten hundefrøken her hjemme også. Er så herlig å ha en som alltid er klar for en tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg