Pakke m.m.

Jeg er med på to internasjonale swap’er på Ravelry nå i høst. I går kom pakken i mini-swapen.
Skal si det var en masse fint i den!

Flott lue og pulser

Te, kakao, penn, blokk og en spennende eske. Er ikke hunden søt? Den er fra nabogården til min swap-venninne.
Hun er fra Canada.

Oppi esken var det en masse ting som er kjekt å ha. Nåler, markører, målebånd, en liten heklenål, flettepinner og den minste saksen jeg noen gang har sett.

I tillegg til ting som ligger til blokking (har endelig fått tilbake litt blokkeplass), har jeg fått ferdig dette.

To par sokker, i Fabel og Sportsragg.

Og en baggy lue i det nye Europris-garnet har fått dusk på.

Ellers begynner ting å komme på plass i stua etterhvert også. I går fikk vi inn dette skapet og sjenken.
De veier rundt ett tonn hver…kjentes det ut som.  :O)

Så nå er jeg i gang med å vaske alle glass etc. som skal flyttes fra gamle skap til nye. Jammen glad jeg har oppvaskmaskin!

Ha en flott søndag!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg