Høst-ferie-gave

I går var jeg hos Lykketrollet på en sjokk-koselig strikke-kveld.
Vi kan det med å skravle, strikke og kooooose oss.
Skikkelig god middag fikk jeg også.

OG jeg fikk en super høst-ferie-gave!!!!

Flotte servietter og lys.

Søt gryteklut……til det varme popcornet….

Masse digg!

En saks jeg ikke kommer til å klare å miste og nydelige maskemarkører.

Og ikke minst en masse deilig garn. Jeg har ikke prøvd noe av dette garnet før, så detta blir spennende!
Og jeg som ikke liker blått da gitt…*ler*

Kjempetakk for middag, kos kveld og alldeles super gave!!!!!!!

1 kommentar
    1. *danser zumba* så bra den falt i smak..
      Nei, liker du blått *forvirret*
      Ja takk tilbake ,for ku, garn og eh garn.. Ja sjokk koselig.. er koselig og treffes og
      prate strikke og kose oss, på gulvet i gangen.. vi prates jo så sjelden .. *nikker ikke*
      Håper du får en sjokk herlig ferie, med mye sol og lite regn.. veldig optimist..
      Blir super kul på strikkekafe til uken og

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg