Søndag

En riktig god søndag til alle!

Her var vi tidlig oppe på tross av at vi var på fest i går. Hårdotten ville ikke sove lenge nemlig. :O)
Så nå er gubbis i gang med å sette opp plater på stueveggene. Jeg skal vel bare rote litt rundt i dag.
Ingen vits med full nedvasking av huset så lenge det dras inn støv og spon hele tiden.

Frodo er ikke så glad i oppussing. Det medfører en masse bråk han ikke liker.
Her tør han så vidt kikke ut. Men aller best er det å gjemme seg under bordet i kjellerstua.

I går fikk jeg plantet litt lyng i krukkene ute. Sommerblomstene var ikke akkurat vakre lenger.  
Så nå håper jeg lyngen holder seg til krukkene skal inn for vinteren. 

Jeg har endelig fått sydd på knapper på Cowboy-cowl’en. Så nå er den også ferdig.
Denne holder hals og bryst god og varm. Strikket i Pickles Pure Thick Alpaca.

Sist jeg var hos Lykketrollet, lærte hun meg å knytte armband. Her er mitt første.

Og så har det blitt ett brikett-trekk til. Veldig grei oppskrift fra ToneM.

 

3 kommentarer
    1. Stakkar Frodo. Ronja ligger i mye under bordet i bleien, jobbe go med hull til halen, sikkert i sympati med frodo.. Lekker hals, og enda finere i virkeligheten. Fint armbånd, du er lærenem og dyktig.

    2. Brikett-trekk, hva er nå det for noe da? ikke til tenn-briketter vel?
      jeg kunne godt tenkt å forsøke meg på en strikket lampeskjerm i samme teknikken…..(fletter)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg