Sol og bad

Denne helgen dro vi opp i vogna i strålende sol. Og været var utrolig nok bra hele lørdagen også.
Da er det ikke så farlig om vi våknet opp til litt regn i dag. I vogna er det litt deilig det også. Men regnet var så hyggelig at det gav seg tidlig. Så det ble en tur på Frodo og vi slapp pakke ut i bilen i regn.

Siden jeg er litt i gjøre-ferdig-modus, har jeg fått ferdig denne ponchoen i Balder.
Den koser seg nå i blokke-haugen min. 

Noen sokker i Järbo-garn har det blitt.


Og ett trekk til opptenningsbrikett-boksen strikket i Artic.

På campingen har vi i fler år hatt en hare som holder seg rundt vognene året rundt.
Denne har nå blitt til flere harer.  :O) Her er en av dem. Søte dyr.

Inne i vogna holder jeg på å lage meg en kosekrok. Jeg har vist den før, men jeg har nå kommet ett lite hakk lenger.

Lynga er skikkelig flott om dagen. Nok vann og sol gjør underverker.



Frodo var som vanlig i storform og var i, over, under og på vannet. Og pinner skal man fange!



Ha en alle tiders, ny uke alle sammen!!!


4 kommentarer
    1. Hu og hei og det går unna.. Masse flott. Godt det ikke bare er meg som har blokkehaug:$ .
      Hopp og sprett. Ikke vare haren som gjør det ser jeg. Frodo hopper iallefall høyere. Takk for story tok 6 bad for meg Frodo, det hjalp i varmen.

    2. Så koselig det så ut. Deilig med slike dager, både for to- og firbeinte. God uke til deg også. 😀

    3. Den kosekroken, wow, der så det koselig ut!!! Litt garnnøster i krokene, og en flaske vin og en radio………..ja, da er det vel perfekt, tenker jeg.
      Ha en fin uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg