Ferdigstilling

Jeg vet ikke hvor mange ting jeg har liggende som er sånn nesten ferdig.
Jeg forsøker å ta meg sammen, men det er ikke så lett bestanding. Det er jo så mye mer artig å begynne på noe nytt.

Den lille toppen har endelig fått knapp.

Vinhøna mAgda har fått bein og nebb. Hun er stolt av de tynne beina sine, men de andre ler av henne.

Takket være Lykketrollet, som fikset garn til meg, ble denne kjolen ferdig også. 
Den trenger blokking, men blokke-sanga er opptatt p.g.a. oppussing.

Skjerf/sjalet jeg strikket på, i garn fra en snill RAK-venn fra Hellas, ble da også ferdig til slutt.

En LSD jeg begynte på i ferien er ferdig, og så var det ei som ville ha den i bursdagsgave.  :O)

Og så fikk jeg endelig kjøpt litt fyll til monsteret Penelope og fikk montert henne.

Så da var det bare alle de andre da…………….

Ha en flott lørdag! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg