Het helg!

Da ble det endelig en vogntur igjen. Det er veldig lenge siden sist.
Og for ett vær vi fikk! Masse sol og ikke minst varme. OK, bittelitt regn og torden også. Men det var jammen ikke mye.

Vi kosa oss alle sammen, men Frodo aller mest.

Han hadde som vanlig full kontroll over det meste av aktivitet på plassen.

Lekte en god del.

Og badet en hel masse!





Og så må man ha masse kos og søvn også. Ingenting som å slenge seg på sofaen.

Ute i naturen begynner det så smått å bli høst…..ok, sensommer da…..

Stranden en tidlig morgen. Senere på dagen var det stappa med folk der.

Jeg er med på en swap på Ravelry og fikk pakken min fra finnland rett før helgen.
Masse spennende her.

Jeg har en masse prosjekter som er nesten ferdige her nå. De mangler knapper, en heklekant etc.
Så det eneste jeg har å vise frem er noen sokker. 






 

2 kommentarer
    1. Heisann
      Så mange flotte naturbilder!
      Og jeg ler av den hunden din, som smiler fra topp til tå, og er verdens lykkeligste!
      Og jammen har du rukket å få strikket litt i sommer også. Jeg ble iallefall ferdig med teppet til Sophia, som hun bare elsker.
      Skal bli fint å se dere jenter snart igjen….ja, for dere tar vel en tur innom butikken snart? Bare vent en uke da, for jeg har ferie enda, he he

    2. Takk for kommentar i bloggen min! Tå opp sokker var virkelig lettere enn jeg trodde, anbefales absolutt. Ha en fortsatt fin sommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg