Gaver og tur

Jeg har vært skikkelig heldig! Her om dagen fikk jeg en pakke fra Hellas. 
Ei som hadde farget noe deilig merino-garn, var ikke fornøyd. Så jeg fikk garnet. Og jammen sendte hun med deilig te og ett koselig kort også. Det ene hespet er i ferd med å bli ett sjal nå.

Det som skjedde i Oslo i helga er bare helt sykt, men jeg skal ikke rippe så mye opp i det her.
Lykketrollet og jeg hadde booket oss en Harrytur. Grytidlig lørdag morgen våkner jeg til melding fra ColorLine om å ta med ID med bilde. På kaia ble vi møtt av vepnet politi som sjekke ID og bagasje. På vei tilbake igjen så vi alle biler ut av landet ble sjekket. Også her av vepnet politi. Vi er ikke helt vant til det her i landet.

På båten ble det uansett som vanlig en god frokost og litt strikking. Damen på bordet ved siden av oss strikket også. Og ei var litt lei seg forde mannen hennes hadde nektet henne å ta med strikketøyet. Dum mann!

Lykketrollet hadde med en flott pakke til meg også!!! Kosegarn jeg ikke har testet før, MASSE oppskrifter og ett magnetbånd…..som jeg heller aldri har forsøkt med på å bruke før. Masse takk Lykketrollet!!!!!!

Ellers har jeg utrolig nok fått ferdig noen småting. Selv om det stadig er mer på pinnene her……

Ett par sokker av rester.

Sitteunderlaget som jeg kjøpte kit til i Molde i ferien. Syntes det tovet litt mye, men det er i det minste godt og varmt.

Ett par sokker til meg selv(!!)

Ett prosjekt som skulle blitt ett babyteppe. Men garnet er håndspunnet og farget, og jeg hadde ikke nok.
Så da ble det lagt dobbelt og så heklet jeg en kant på det. Nydelig sitteunderlag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg