St. Hans feiring

I år som i fjor, feiret vi st. Hans helgen etter selve dagen. Vi dro ut på hytta til foreldrene mine.



Og det er en som er lykkelig når han kommer dit. Masse plass å springe på (golfbanen til broren min).
Og masse bademuligheter. 

Vi kosa oss med grilling og god frokost og slappa stort sett av.
 
En som ikke slappa av var Frodo. Han var med der det skjedde noe, og skulle hjelpe til.

Rydde stranda.

Finne ved til bålet.

Lage bål.

Men mest leke og bade. 







Han syntes det var rart ingen andre ville bade??

Det er utrolig masse flott blomster der borte nå. Her er ett par av dem.



Denne karen møtte vi også på. Er det noen som vet hvilken type bille det er?

En som tok det med ro.

Jeg fikk strikket ett par Nanuk-votter i helgen og kom meg videre på en babykjole…..helt til jeg gikk tom for garn.
Nå håper jeg noen kan hjelpe meg med ett nøste så jeg får den ferdig.

Når vi kom hjem var det en som fikk punktering på alle fire labbene. Han sov resten av ettermiddagen og kvelden.
Og var fortsatt trøtt i dag morges. Sånn feilring tar på for en liten hund.   

4 kommentarer
    1. Kjempefin blogg! Ha en flott dag videre og en fantastisk sommer.
      Jeg har konkurranse på bloggen min der du kan vinne premie til 1000kr bare ved å kommentere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg