Litt strikk igjen

Det ble ikke all verden med strikking på turen og ikke i dagene før eller etter. 
Men jeg har fått ferdig noen småting.

Ett par pulsevarmere i Cascade 220. Nydelig garn! Disse har ligget og gjemt seg i en strikkemappe en god stund.

Jeg prøvde meg på en topp fra Pickles, men noe må bare være feil med den oppskriften.
Det står at denne skal være i str. 9-12 mnd. Jeg brukte tykkere garn og pinner, og endte opp med noe til babyborn???

Av samme garnet strikket jeg denne kjolen. Begge ligger nå til blokking.

Så har jeg begynt å dykke ned i Nanuk-lageret mitt. Det har så langt resultert i noen luer og ett par votter.
Ikke akkurat det en trenger nå, men det blir vel vinter i år også tenker jeg.





Til slutt ett lite glimt fra hagen. Den ene busken min har begynt å blomstre.

 

4 kommentarer
    1. Tusen takk for kommentar i bloggen, det er hyggelig med besøk tilogmed etter at den har ligget brakk så lenNydelige kjoler du har leget,selv om den ene ble kanskje litt liten;)
      Jepp, tror nok det blir vinter igjen…men jeg håper den venter til ETTER sommeren har vært en stund. Ha en god helg og sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg