Stort og smått

Jeg har hatt ett par jaktsokker i spelsau-ull på pinnene leeenge nå. Endelig fikk jeg dem ferdig.
Her er sokken før toving med mobilen min oppå. Det er litt størrelse på dem.

Etter toving ble de ca 30 cm i foten.

I den andre enden finner vi votter til nissejenta. Sammen med samme mobil.

Ellers har det gått mye i fisk om dagen. Her er fortsettelsen på stimen min.





Vi var en tur i vogna i nydelig vær i helgen. Lørdag var det nesten litt for varmt. Vi må jo klage på varmen mens vi kan.  :O)

Badenymfen min kosa seg sikkelig i allefall.









Og pinner må man ha……

Tyttebæra blomstret skikkelig nå! Så er det bare å håpe på masse bær til høsten.

Når jeg kom hjem så hadde jeg fått en masse fine blomster i bedet mitt også.





….og snart er det pinse.  :O)
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg