Strikkelyst

Av en eller annen grunn, har jeg ikke lyst til å begynne på 100 nye ting om dagen. Stort sett har jeg alltid det.
Men det resulterer i det minste i at jeg får unna litt som har ligget en stund.

Jeg har endelig fått ferdig Nanuk-jakka mi. Jeg skal riktignok få noen knapper på den, men de må komme seg over dammen først. Tror denne blir med på ferietur i sommer. Kan jo hende det er kjølig i Karasjokk eller deromkring.

Jeg har også fått ferdig lille nissegutt. Det er jo ikke så lenge til jul.

I tillegg til UFO-busting, har jeg klart å bruke opp litt rester. Alltid kjekt å få unna noen av dem også.
Og av bomullsrester blir det kluter.

Av alle andre rester, blir det så langt fisker.

Ha en strålende søndag! 

3 kommentarer
    1. Restegarn er moro, det blir alltid fine ting utav det. Jakka ser deilig ut, Norgesferie er ikke alltid bankers i forhold til fint vær, så den kan vere grei å ha med

    2. ‘Grattis med ferdig jakke. den ble rådigg.. skikkelig god og varm..
      Nissegutt er stilig.. har kledde veldig godt kniven.. og godt han fikk to armer på genseren sin..
      digget lune Jan Jens..

    3. Såååå fin jakke!!!! Den får du nok brukt for, ja. ikke akurat syden-temp her i Norge om sommeren lengere (bare når vi var små, da var det nesten alltid fint vær!)
      Jeg bruker Puno-jakka mi nesten hver dag, jeg. den er ydelig å ha på, og lett å bære med seg.
      Så fin nissegutt! ikke minn meg på at det snart er jul igjen, sukk!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg