Hagerunde

Jeg er veldig klar over at det er en del som skal ordnes i hagen. Og jeg begynte med å fikse opp i rhododendronbeddet i dag. Men før det, rusla jeg en liten runde med kameraet.

Denne karen er glad så lenge plenen er våt. For så fort det tørker, blir gresset….og han her klippet.

Jeg har alltid en krukke eller to med stemor. Nydelige blomster!



Denne busken husker jeg ikke hva heter. Den har overvintret i en kasse i flere år og begynner å se litt sliten ut.
Men noen blomster kommer den jammen med i år også.

Denne busken ble nesten helt spist opp av rådyrene, men ett par blomster klarte den å produsere.

Den ene rhododendroen min blomstrer nå for fullt. Og humlene kooooser seg.



I vinter fikk jeg tre primular. Og utrolig nok er de fortsatt i live!!!!
Og en av dem har til og med funnet på å blomstre igjen! Jeg er sjokka. Jeg tar jo vanligvis livet av alt av blomster.




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg