Konfirmasjon og jentebesøk

Denne lørdagen konfirmerte Lykketrollet’s datter seg. Masse gratulerer med dagen!
Jeg hadde lovet å hjelpe til med noen småting. Så jeg mekka litt kake. Her er to av dem.

Hestekake

Anglefood cake

Jeg laga også en Oreo-kake, men fikk ikke somlet meg til å ta bilde av den.

Siden noen ikke var så glad i hund i selskapet, fikk Frodo besøk av jenta si noen timer på lørdag.
Det var stooor stas!

Først litt tur.





Så omvisning i huset.

Her er det jeg kuler’n når de andre er på jobb.

Favorittplassen i sofaen.

Men jentebesøk tar på, så i dag er det en som slapper av……..

Jeg var så heldig å få en av bordbukettene fra Lykketrollet. Er ikke rosene flotte??




 

1 kommentar
    1. Kakene var digg.. de sloss nesten om dem.. og oreokaka var det nesten krig om.. *ler*
      Ronja og jeg takker så masse for passen.. hun var også sliten på søndag.. snodig..
      Tuusen takk for all hjelp.. du er gull verdt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg