Forrige helg……

……var en hjemme-helg. Er liksom litt å finn på i heimen også. Dessuten var det vedhogst på gang, så da så.

Jeg var en tur innom hos bestemor. Besøk og dekk-bytte i samme slengen.
Vårblomstene var skikkelig flotte der nå.


Frodo var selvsagt med og satt stille lenge nok til jeg fikk tatt dette bildet.
Ellers var det full speed hele tiden.

Etterpå var det en tur til Helgeroa for å besøke mamma og pappa.
Vi var invitert på deilig pizza.

Før det, rakk vi en tur i det flotte været. Det er i allefall ikke mangel på hvitveis der.


Vi gikk langs Omlistranda på vei mot brygga i Helgeroa.
Og eieren er jammen flink til å utnytte naturen og til å pynte opp rund området.
Skulle tro det var en viking-grav her. 

Denne øya ligger rett på utsiden av Helgeroa. Fint meg egen øy til hytta.

Vi kosa oss med is og senere pizza. Men selv om jeg hadde klart å ta med kamrea denne gangen, var jeg absolutt ikke flink til å bruke det. Neste gang…..




 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg