Påske – natur

Siden det blir litt bilder i løpet av en påske…..det er jo tross alt nesten en hel uke!
Så har jeg delt bildene mine opp litt. Først litt natur. Jeg skulle jo tatt bilde av noen lemen, men de har det med å stikke fort unna. Og jeg har ikke ett kamera som er bygd for sånn fart. Og de som er døde, er liksom ikke så fine å ta bilde av.

Men litt annet sto stille lenge nok til at jeg fikk knipset litt da.

Stort sett er det furuskog hos oss (heldigvis), men noen graner dukker opp.
Det er sikkert noen som er glade for disse også. 

Bjørka kommer nå for fullt. Skal si det var stor forandring på få dager!



Her er noen jeg i grunnen ikke er så veldig glad i, men så lenge de holder seg ute i skogen….





Furua kommer med nye skudd også.

Sommerfuglene har våknet.





Ingenting er som lukten av tømmer!






2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg