Vår-helg

Hjemmehelg igjen. Og for ett nydelig vær!
Jeg har fått vasket klær, vasket gulver og raket plen og til og med plantet litt. Kanskje litt optemistisk, men jeg hadde så lyst! Så jeg tok bilde av dem i tilfelle det kommer kalde dager som tar livet av dem.



Ellers har jeg forsøkt å få ferdig ting jeg har hatt liggende…..må bare ta meg sammen på det punktet.
Jeg fikk endelig ferdig dette nettet. Det er av resirkulert silke og er helt nydelig i sola når fargene kommer skikkelig frem. Og hva manglet? Å strikke 5 runder på den ene hanken og sy dem på.  Allikevel har det blitt liggene i ukesvis.

Denne kjolen manglet knapper og blokking.

Dette skulle blokkes. Det er strikket i Noro SilkGarden.

Jakka jeg holder på med nærmer seg også slutten nå.

Frodo har tatt livet helt med ro. Endelig har han kunnet likke ute på verandaen igjen.




Ha en deilig søndag!





3 kommentarer
    1. Heisann
      Du har jammen vært flink, både med det ene og det andre.
      Gleder meg til å se jakka ferdig . den er vel til deg? jeg holder på med enda en jakke, jeg. Nå på tynne pinner, sukk………
      Vi sees på onsdag!

    2. wow, du har virkelig stått på.. håper de overlevde natten, og at de ikke bare står av ren kulesjokk..
      Herlig plagg, du er skikkelig flink som får unna. digger kjolen og nyydelig garn..
      Må nok prøve ut skjerfet jeg og .. *nikker*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg