Vanntrøbbel

Forrige helg forsvant vannet på campingen. Vi var selvsagt sikre på at det skulle være fikset til denne helgen og gledet oss til å ta en ny tur opp. De meldte jo skikkelig flott vær. Men så heldige var vi ikke. Fredag ettermiddag hadde de fortsatt ikke klart å få noe vann på plass. Masse unnskyldninger, men det hjelper så alt for lite.

Så da var det bare å holde seg hjemme da…….

Lørdag kom Lykketrollet innom med en pasient til meg. En syk PC.
Hun hadde også med kooooselig gave til meg!

Kosegarn i nydelig rødfarge og matchende knapp-

Og deilig is!
Må bare si takketakk! Og for å si det som Siv Jensen “Jeg er sjokkert!”

I tillegg til å vaske litt hus og mekke pc, har jeg fått strikka litt da. Men først må jeg vise dere den lille, røde kjolen jeg strikka forrige uke. Den er endelig blokka.

Så er enda en A&C lue blitt til. Men den mangler dusken sin.

En lue av restegarn (Freestyle).

En lue i Alfa. Denne mangler også dusk. Men den skal få en i pels. Og den har ikke kommet enda.

På strikkekafeen i Skien kjøpte jeg ett nøste Puno. Det har blitt til denne lue/halsen.

Og til slutt en barnehals i Viking sportsragg.

Da skal jeg kose meg med litt baking og strikking. Blir ikke gjort mye fornuftig her i dag.

Kos dere!

 

3 kommentarer
    1. Tusen takk til deg doktor Pc.. JEG og gubben er veldig glad for at hans pc er i orden igjen.. *nikker hardt*
      wow, du har vært super effektiv.. og kjolen er jo bare helt nyyyyydelig..
      og digger den puno lua.. må nok kopiere den tror jeg..

    2. Hallå
      Jeg hørte om at du var så flink reparatør, skjønner du. Skal tenke på deg neste gang gubben faller i trappa, hi hi…..
      Siden det du fikk av Lykketrollet er i rødt, så skjønner du vel at jeg hadde en liten finger med i spillet? Du kler jo rødt så godt. Og når er det på tide å begynne på et stort prosjekt til deg selv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg