Kalendere 23 og 24

Jeg har absolutt ikke vært flink til å blogge i det siste.
Men jeg må jo bare vise dere hva det var i kalenderene mine de to siste dagene også!

Det jeg fikk var :


Nissemor!! Jeg er sjokka! Jeg gleder meg til å strikke klær til henne!


Deilig sjokolade.

Og på selveste julaften var det dette i pakkene mine:


Nissefar! Enda mer sjokka! Men det skal bli skikkelig gøy å strikke tøy til ham også!
Nå må jeg bare finne ut hvilken klesstil de skal ha. Snønisse, tradisjonell, blånisse, rødnisse. Mye å velge mellom.

Da var det slutt på kalendere denne gangen. En STOR takk til Lykketrollet og Annkira!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg