Snart nytt år

Da var jula over og ett nytt år nærmer seg fort.
Jeg har vært så heldig å ha ett par dager fri i romjula. For første gang på så lenge jeg kan huske!
Det har vært helt nyyydelig! Frodo og jeg har kost oss hjemme hele dagen.

Vel, nesten hele dagen da. Mandag tok Lykketrollet og jeg en “husmor-lunsj” på Wok’en.
Jeg måtte uansett shoppe noen småting. Det var kjempekos!

Jeg fikk en masse flotte ting til jul. Så tuuusen takk for alt alle sammen!
Jeg burde tatt bilder av alt, men det skal dere få slippe.   :O)

Jeg skal i steden plage dere med bilder av litt strikking. Jeg har ikke fått unna så veldig mye, men litt.
Målet for 2011 er å få fylt opp litt i butikken vår. Noen av kategoriene er veldig tomme. Mål 2 er å få brukt litt mer av lageret. Og jeg har begynt med begge deler i jula.

Jeg har fått strikket tre herreluer av garn jeg hadde liggende. Alle strikket i Freestyle.
Man kan enten bruke dem som litt baggy, eller med oppbrett.

Jeg kjøpte litt helårsgarn på Husfliden rett før jul. Så langt har det blitt til tre av disse klutene.
Synes de var litt anderledes og søte. Blir nok noen til av dem etterhvert. Men i andre farger.

Nissen min har fått seg bukse.

Og halsen min til VM er klar. Den ble vel litt i lengste laget, så den jeg strikker til min bedre halvdel blir nok litt kortere og noe bredere.

2 kommentarer
    1. wow, her går det unna.. imponert over tempo.. men slik er det å ha husmorferie.. hehe..
      Herlige luer.. skikkelig stilige
      Digger halsen din.. så skikkelig varm og norsk ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg