Snart jul!

Hei!

Håper alle har hatt en god, og ikke alt for stressende helg!

Vi var hjemme denne helgen og tok det ganske så med ro. Jeg fikk pakket inn de siste julegavene, vasket litt og ryddet. Frodo elsker snøen som kom og koooosa seg ute. Innimellom kommer det ett bjeff. Da vil han at noen skal kaste snøballer så han kan fange dem.


Frodo i farta!


Jeg er klar!!!

Gubbis var på fest på fredag og kom seint hjem. Så lørdagen ble noe kort for ham.
Men så lenge det er Paracet i hus og sport på tv’n er det jo ikke så ille allikevel.
Måke gadd han ikke før på søndag. Men så lenge jeg kom meg til butikken på lørdag, var det jo ingen vits heller.

Jeg fikk forlenget beina på en barnedress i helgen. Jeg har begynt på en hals til meg selv og en bukse til nissen min. Han var lei av å gå rundt i lue og sokker sa han. Og jeg fikk ferdig buksen jeg begynte på forrige helg.


Den er VELDIG grønn ja.  :O)

Kos dere frem mot jul da….og ikke stress!!!

3 kommentarer
    1. Hihi, trodde han var en KANIN da jeg så det øverste bildet. Det var han jo absolutt ikke…
      Veldig greit å kunne forlenge strikkebukser. Og grønn er en frisk og fin farge det. Synes i grunnen det er veldig praktisk med litt sterke farger på strikkeklær til barn. Ikke så lett å rote dem bort, og mye mindre sjanse for at noen tar feil i barnehagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg