Kalendere og litt annet

Må først bare innrømme at jeg har (ved ett uhell) fått åpnet en pakke for mye på kalenderene mine.
Får skylde på at det henger litt igjen med sykdom her eller noe.

Pakker for den 8.

Og inneholdet :

Nydelig tinnfat og kubbelys.

En blyant.

Og den 9. :

Inni :

Garn jeg allerede har planer for.

Sjokolade.

Og siden jeg trodde det var den 10. i dag……(snakker om surrehue).

Med :

Diggers sjokolade!

Telys.

Tusen takk! Synes fortsatt du er smågal som ga bort det flotte fatet Lykketrollet!!

 

Fikk tatt bilder av noe som er gjordt ferdig den siste tiden også.


Hals i alpakka. Iris og pillipi. Utrolig lett og myk!


Booties i Sublime.


Mirrevirre-lue i babyalpakka/ull-blanding.


En liten nisselue.


Og sokker til nissen min. Mangler “bare” genser, bukse og votter nå…….

Og så har jeg fått pakke på en swap i Ravelry :


Mye fint her, ikke sant?

2 kommentarer
    1. mye lekkert.. du har nok vært veldig snill jente.. *nikker*
      Jupp, syns du også fortjente ett tinnfat..
      Stilig den mirrevirre lua.. synd den er så kjedelig å strikke.. og godt nissene får
      klær, for det er jo bikkjekaldt ute.. fy søren..
      Håper formen din er bedre og at du ikke åpner flere gaver på forskudd *kjefter litt *

    2. Sånn, da har jeg fått med meg kalendergaver og seljordsturen både hos deg og Lene. Lenge siden jeg har sett noe til dere nå, men skjønner at dere ikke har vært helt i form for tiden, begge to. Må bare ønske dere god bedring, og drysse litt energi-støv over til dere, for jeg er heldigvis i god form i år!!!! God helg også!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg