En liten oppdatering

Forrige helg var vi i vogna. Det var bare oss og ett vennepar der.
Skal si det er stille og fredelig der da. En virkelig nytelse!

Frodo var selvsagt i sitt ess. Det var litt snø der oppe og er det noe den gutten elsker, så er det snø.
Dessuten jaget han to ugler. Noe som var skikkelig gøy det også. Sikkert mest for uglene som lo av ham.


Som vanlig var han høyt og lavt.  :O)

Jeg holder på å skal lage meg en kose-/lesekrok i vogna nå som vi har “flyttet” ut i stua.
Frodo hjelper til og begynte å bruke den med en gang. Jeg skal få meg ett annet trekk her og masse puter.

Men masse lek og jakt, krever hvile. Noen som sier ikke forstyrr her eller?

Jeg fikk strikket litt også.

Denne helgen er vi hjemme. Gubbis har vakt, og jeg forsøker å få unna litt her hjemme.
Det skal jo vaskes og ryddes. Pakke kalendere, julegaver og pakke til messa neste uke.
De melder mellom -8 og -18!!! Så jeg pakker masse, varme klær.

Men hva har jeg fått ferdig av strikking?


Hals i Alfa/Kitten


Lang hals i bomull/elastin


Ribbestrikket lue med øreklaffer. Ser alltid teite ut uten ett hode inni.


Lue i Mitu.


Hals i baby-alpakka.

1 kommentar
    1. Ah.. Frodo koser seg ja.. Ronja var bittlitt misunnelig,for hun har ikke fått lekt i snøen ennå.. men det gikk fort over..
      Herlig kosekrok ja.. Frodokroken.. *ler*
      Litt av en produksjon… skal alt være med, så må du nok hente lappen på posten ja..
      semitrailer..
      masse masse varme klær skal pakkes ned ja.. og hurra, gubbis tror vi har en BF på kottet..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg