Regn, sol, vind

Denne helgen har vi hatt det meste av vær. Sol, sterk vind og masse regn. Litt snø og torden og vi hadde hatt hele rekka. Men dårlig utevær, er bra strikkevær.

Jeg hadde som mål å få ferdig 4 ting i helga. Jeg klarte det, men det var ikke de tinga jeg hadde tenkt meg.
Jeg skulle hatt ferdig noe til en bestilling og minst en ufo. I steden ble det dette.

Lue i Iris og finull med fletter (synes ikke så godt).

Flagglue i Mitu. Deilig garn i grunnen.

Fargerik hals i merino.

Blek gammelrosa hals i supermyk merino.

Sokker i merino extra fine.

Men denne ble ikke ferdig denne helgen heller……

Vi var selvsagt ute på tur selv om været ikke var det beste. Men mange bildene ble ikke tatt.

Jr. har en del snodige hvilestillinger. Her er noen få av dem.
Som dere ser, liker han å ha hodet på noe.

Sov godt!

2 kommentarer
    1. Fått hele skalaen ja.. greit å få testet ut alt været..
      Masse flott du har strikket, sjokkomponerte over tempo…. lurer litt på de pinnene, eller kanskje det er for mye battery.. hehe..
      Å tantes Frodo er herlig… voff sier Ronja, hun er enig..

    2. Så masse du har rukket å strikke. Du kan da ikke klage på at du ikke rekker alt!
      Som vanlig, en glad hund som ser superfornøyd ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg