Høst-strikk

Denne uka har formen ikke vært helt på topp. Litt forkjøla, migrene og så er kroppen på vei inn i vinterdvale.
Men jeg har da vært litt flink og brukt noe av garn-lageret mitt.

Jeg strikka først en hals av ett hespe Balder.

Og siden jeg hadde ett hespe til liggende, ble det jammen en til.

Av lue-rester, ble det ett pannebånd.

Jeg hadde også ett hespe Viking eko-alpakka liggende.

Dette garnet husker jeg ikke hva heter, men det er merino-big ett eller annet.

Gubbis har vakt denne helgen, så det er derfor er vi hjemme denne helgen også.
Men mamma og jeg var på roadtrip til sørlandsparken på lørdag. Det var en koselig tur, med topp vær og mye shopping. Og tro det eller ei, jeg kjøpte bare 4 nøster med garn til noe bestillingsstrikk.

Ellers roter jeg runt i huset og slapper av. Og det er det en til som gjør….

Nyt resten av solen i dag! Det er skikkelig deilig ute!

2 kommentarer
    1. uff , håper formen er raskt stigende. Skikkelig produktiv,, kunne godt tenkt med de turbo pinnene jeg også.. og veldig fornuftig å slappe av..
      Godt der hadde en herlig roadtrip.. viktig å kose seg av og til også..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg