Regn

For å oppsummere denne helgen…….regn, regn….regn og litt regn.

Vi var en tur oppe i vogna. Vi skulle få lagt på benkeplaten på kjøkkenet. Vi fikk også fikset det, men det ble i regn.
Det er jammen lenge siden det ramla ned så mye vann på en gang! I tillegg hadde vi skikkelig vind. Så noen lange turer i skogen, ble det ikke. Men vi kom oss ut på korte turer når det regnet litt mindre.

Frodo måtte selvsagt leke litt med pinner denne helga også.

Det har blitt enda flere flotte farger ute.

Løv og lyng er bare hærlig!

Vi ble skikkelig våte på turene.

Men det ble masse sløving inne denne helgen.
Jeg fikk begynt å flytte ting og tang ut fra vogna og inn i det nye kjøkkenet.
Og jeg fikk strikket litt, men som sagt ….. mye sløving.

Jeg strikket ferdig en kjole. Mønsteret er bra, men fargene på dette garnet er litt slitsomme.
Men jeg er inne i bruke-opp-garn-modus om dagen.

Jeg strikket også en stor, deilig hals. Hærlig garn! Nydelig og mykt.

De neste prosjektene jeg vil ha ferdig er ett par sjal. Men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg til å strikke på noen småting innimellom dem.

I vogna skal jeg lage meg en lese-kose-krok. Så nå skal jeg på pute-jakt.

1 kommentar
    1. HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆrlig… godt en kan kose seg sier jeg,, med eller uten regn.. så lenge en kan komme inn , tørt, varmt ,godt og med strikketøy (eller ball) så er livet bare herlig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg