Camping, besøk og annet

Hmmm….. hvor skal jeg begynne tro? Jo! Jeg begynner med badet.
Det har vær ferdig en liten stund nå, men jeg har ikke fått blogget det.
Så her er det nye badet vårt.

Så får vi ta litt strikking. Jeg fikk endelig festet ferdig tråder på babyteppet i bomull.

Ett par booties til er ferdige.

En Hello-kitty-lue.

Og en i fri fantasi med fletter.

Vi var i vogna i helgen. Dit hadde vi med noen fine, flate pakker. De skulle bli kjøkken.
Og min bedre halvdel satte i gang med oppgaven.

Så nå ser det slik ut i “hytta” vår. Som den oppservante leser ser, mangler det en benkeplate.
Den kommer om ikke alt for lenge.  :o)

På lørdag fikk vi uventet besøk av Lykketrollet med familie. Det var veldig koselig.
Særlig satte Frodo pris på besøk av dama si, Ronja.

Etter ivrig hilsing, måtte Frodo vise Ronja litt rundt i nærområdet. Vi forsøkte å ta bilder, men fikk stort sett bare noen lyse og mørke flekker. Noe som dette :

Det var ikke så veldig lenge om gangen de sto stille.

Men de er ett søtt par da! Og slitne ble de begge to.

Frodo og jeg hadde selvsagt noen runder i skogen denne helga også. Men jeg hadde kamera med dårlige batterier, så så mange bildene ble det ikke. Men Frodo koser seg virkelig her.

Og selvsagt må jeg bare ha med lyng og sopp denne gangen også!

På turen vår søndag formiddag så vi plutselig masse døde lemen. Så hva som har skjedd natt til i dag, aner jeg ikke. Men bra for Lemen var det ikke. De er jo i grunnen søte, små dyr.

Kos i hytta ble det selvsagt også. Man må jo lade litt opp i helgene!

Kos dere!

2 kommentarer
    1. Mega stilig bad.. gratulerer så masse..
      Hytta ble lekker, gratulerer så mye.. og
      det var koselig på besøk, Ronja var helt utslitt etterpå, av
      all vasking, kosing, og leking..
      Fy søren , du er skikkelig produktiv om dagen,
      skulle ønske jeg kunne si det samme om meg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg