Ferie – Bading

Ferie forbindes jo ofte med bading og lange hvite strender.
Lange hvite strender har vi, men badevannet var det stort sett Frodo som nøt.


Ingenting er som en vår hund i finkornet sand….


Pinner skal være lange eller tykke. Helst begge deler.


Kongle-snapping.


Blir det en ny OL-gren har denne gutten en sjanse.


Pinner skal så klart tygges opp til flis.


Bare å hoppe i det!


Kongler skal også tygges i stykker.


Der er’n!


Kast da!


Jeg sa det var MIN pinne!


Er jeg ikke sexy når jeg er våt?


Førstemann!


Livet er helt topp!


Kan ikke klage på disse strendene vel?


Pinner er livet!


Fant den!


Yess!


Min er større enn din.


Ferie er digg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg