Helg i vogna

Vi var igjen oppe i vogna i helgen. Været var vekslende, men stort sett bra.
Men 6,5 grad om natta er ikke akkurat tropenatt.

Vogna og platting er nå ryddet og klar for Isocamp. Men det er noen uker til den dukker opp enda.
I mellomtiden er det litt tomt liksom.

Frodo koser seg som alltid der oppe. Bader og løper i skogen. Han kan ikke ha det bedre tror jeg.

Lynga er skikkelig flott nå. Selv om mitt kamera ikke helt får de beste bildene av den.

Og tyttebæra blir større i allefall.

Jan Erik hadde noen peanøtter med seg ut. Men fikk ikke akkurat ha dem i fred.

Og så må man ha litt kos da.

Dette er likøren jeg kjøpte i Skottland. Jeg har ikke åpnet flaska enda, men jeg ville ha bilde av den før jeg gjør det.

Strikking ble det da tid til også. Jeg forsøkte meg på smekker for første gang.

Dette er en med en ku på. Ikke så lett å se kanksje.

Og her en med en ugle.

Jeg fikk også mekka en klut til.

Og i forsøk på å minske UFO-køen, fikk jeg ferdig en bukse i str. 3 år.
Den er grå, hvit og mørk lilla.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg