Influensa

Forrige uke fikk jeg influensa og måtte holde senga ett par dager, og jeg er fortsatt ikke bra.
Hoster og snufser og eier ikke energi. Ikke orker jeg trening, ikke får jeg gjordt stort hjemme og nesten ikke strikket heller. Men slike ting går jo over……en gang.

Jeg har i allefall tatt meg sammen såpass at jeg klarte å sy i ett par knapper på LSD-kjolen som ble ferdig for en stund siden.

Jeg har også fått ferdig en hals/hette.

Og en klut.

Ellers håper jeg dere ser innom butikken vår www.Buri.no.

Snart helg!!!!!!!!!!!!!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg