Strikkekafè

Det er nå slutt på alle koselige strikkekafeer for sommeren. Derfor fant Lykketrollet og jeg ut at vi fikk teste strikking på kafeer i steden.

Første gang hadde vi ikke med oss kamera. Men vi var på Klosterstua Kafe.
De har masse god mat og ikke minst egenproduserte kaker.
Inne i lokalet har de gode stoler og sofaer som er deilige å sitte å strikke i.
Terningkast 6!

I dag begynte vi med middag på WOK'en. Som egener seg dårlig til strikking.
Med mindre du vil ha chilisaus på strikketøyet da.
Men maten er veldig bra!

Derfor forflyttet vi oss (etter en tur innom Strikkepinnen) til La Baguette i steden.
Her ble det dessert og strikking.

Mat, kaker og is er bra her. Men stolene er ikke gode å sitte på i noen tid.
Terningkast 4.

Og så må jeg vise frem en skikkelig fin gave fra Lykketrollet.

Dette er virkelig ett koooosegarn i nydelige farger.
Jeg har en plan for det allerede. Men jeg må få ferdig ett eller annet av alle mine UFO'er først.
TUUUSEN TAKK!!!!!!

2 kommentarer
    1. Jupp, strikkekafer er tingen.. og helt enig i terningkastene dine..
      kult du likte garnet.. var bare SÅ deg..
      Ha en virkelig herlig tur i helgen..
      See yah…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg