Litt forskjellig

Da var det mandag, en uke er over og en ny begynner.

Jeg har liksom ikke helt kommet over banin-bølgen og fire nye har sett dagens lys.

Her har vi Fantus.

Og søstrene Arwen, Saphira og Chey.

Så begynte jeg på en liten baby-jakke i helgen. Men siden jeg gikk lei vrange masker, ble det genser i steden.  :O)

Av banin-rester strikket jeg meg en ny kjøkken-klut. Den frisker opp på kjøkkenet.

Helgen tilbrakte vi i vogna. Vi hadde flott vær med masse sol hele helgen.
Det er veldig avslappende der oppe når det var så lite fok der som nå. Og det er ingenting som slår å sitte med strikketøyet i solveggen. Frodo kosa seg selvsagt også. Det ble masse tur. Heldigvis så det ut til at reinsdyra vi har hatt i skogen rundt campingplassen endelig hadde trekt opp på heia igjen.
Vi tok også ferga over til Nissedal og spiste middag på Sub inn med noen venner. Det ble Thai-and fra Drangedal.  :O)

Pinner er livet!

I følge Frodo er vannet helt hærlig nå. Jeg er mer tvilsom.

Else og Odd var på plass. Vi skal hjelpe dem flytte til helgen. Det blir veldig bra å få dem som naboer!

Til slutt må jeg vise frem den flotte 17-mai venn pakken jeg har fått fra min hemmelige venn på Uformelt.net.
Den skulle engentlig ikke pakkes opp før 16. mai. Men da er jo ikke jeg hjemme……..*kremt*

4 kommentarer
    1. Jammen er det en som allerede bader…grøss. Det må minst være 20 grader før jeg stikker kroppen uti.
      Så heldig du er med pakke og greier (synes ikke dere får annet, jeg, hi hi;) )

    2. Imponert over alt du får til,og for ikke å snankke om baninforøkelsenen..
      Flott jakke.. og vel Frodo.. tror ikke vannet er SÅ deilig ennå..
      Ha en strålende flott lang helt i vogna, vi skal kose oss masse, håper dere gjør
      det samme..
      PS.. nå er ett stygt problem defriendet.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg