Blanket-buddy

Jeg er vist inne i en Blanket-buddy periode.
Hils på flokken så langt :

Bob Kåre, gitt bort til noen som ikke har kommet med så mye som et lite takk engang.
Siste gang det går noen gaver den veien.

Bob Kjell, bor fortsatt hjemme og heier på Molde.

Carl Oskar og Billy Bob, også hjemmeboende og holder med Rosenborg og Liverpool.
Men kan uansett se en kamp sammen.

Og til slutt Finn Peder, hjemmeboende med stor interesse for hage og blomster.
Han liker Tottenham.

Jeg er alt for dårlig til å blogge gaver (fy meg og beklager).
I tillegg til masse flott restegarn, har jeg fått disse deilige pulse-varmerne av Lykketrollet.
Masse takk!

Siden jeg hadde bruk for en ny kjøkkenklut, strikket jeg en.

2 kommentarer
    1. wow , for en herlig fotballgal gjeng med baniner..
      Råskjønne er de… og de fortjener virkelig en takk når flytter ja… *nikker*
      (håper du har fått festet trådene nå *flau* på pulsvarmerene)
      Ha en fortsatt herlig søndag

    2. takk for hyggelig kommentar, og takk for sist!
      Duuuu….jeg fikk nesten sjokk da du kom med kort hår. jeg er jo vant å se deg med det lange, skinnende hvite håret!! men sommerfin er du!!!:)
      Jeg gir bort til de jeg vet setter pris på det jeg har laget. Neste gang gir du bare en blomst uten mening!
      Herlige navn du har funnet til de baninene, som dere kaller dem. Skjønne er de!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg