Lat søndag

Det er ingenting som en søndag hvor man ikke skal så mye. Vi skal besøke noen venner i dag, men ellers bare sløve.
Og vi har selvsagt husket på å stille klokka frem.  :O)
Selv om det førte til en time mindre med avslapping i dag.

I går kveld gjorde jeg ferdig en liten kjole. Den er strikket i Sublime.

Oppskriften er hentet på Drops, men jeg gjorde noen små endringer.
Her med bamse om modell.

Jeg har fått strikket noen runder på teppet mitt også. Nå er jeg litt tom for ideer til neste mønster-rad. Men det dukker sikkert opp noe etterhvert.

Ha en strålende søndag!

1 kommentar
    1. Utrolig nydelig kjole.. og modelle er jo bare skjønn..
      Har funnet boken jeg nevnte, tar den med på strikkekafe ,så kan du kanskje få flere ideer til teppet..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg