VinterVenn

Her om dagen fikk jeg pakke fra min VinterVenn på Strikkepinnen.

Kul bi-såpe, magnettroll, post-it, deilig garn og flotte oppskrifter. Tusen takk for en deilig vinter-pakke!

Jeg har fått ferdig nok en skalle lue, og har bestilling på en til.
I går var jeg i Larvik og fikk tak i mer av garnet. Siden de ikke har fått opp øynene for at Drops har fått inn en del nytt garn på LYS på DT.

Jeg har også vært flink og brukt litt restegarn igjen. Det ble en liten lue av det.

Ellers holder jeg på med ting jeg ikke synes jeg blir ferdig med.
En 5-6 prosjekter som bare erter meg. Men en dag skal jeg få dem ferdige også.
Jeg håper på at påska blir en tid med effektiv strikking.  :O)

2 kommentarer
    1. Kjempe bra blogg , likte den ! 😀
      MELD DEG PÅ BLOGG VS BLOGG , KANSJE DU KAN BLI DEN HELDIGE VINNEREN ! VINNEREN BLIR LINKET I DE 3 FØRSTE INNLEGGENE ! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg