Lilla

Hei!

Håper du koser deg og nyter helgen!

Det gjør i allefall jeg. Selv om jeg var oppe 0430 på lørdag. Jeg kunne nok sovet lenger, men kroppen ville opp. Så da så. Dessuten skulle Lykketrollet og jeg på Harrytur!
Det var snø og slapsete veier, men vi hadde en hærlig tur uansett. Og strikketøyet var selvsagt med oss.

Vi strikket begge på LSD (Little Sister Dress).
Min fikk jeg ferdig nå i morgentimene.

Alle tre knappene er faktisk i forskjellige lillafarger, selv om det ikke ser slik ut på bildet.

Og så må jeg bare vise frem bootisene jeg fikk ferdig her om dagen også.

Jeg er vist inne i en lilla periode virker det som.

2 kommentarer
    1. Lilla er alltid fint, vettu.
      I hvilke strs er oppskriften i Little sister dress? Den kan vel gjøres om til større også?
      Jeg er nå igang med å forberede neste strikkecafe…..det kommer en som ikke dere har sett før, hi hi…..Spennende er det! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg