Snøstorm

Fredag kveld skulle vi i bursdag til tante og onkel som bor i Larvik. Det ble en tur i 40 km/t i full snøstorm.
Enkelt å finne parkering var det heller ikke. Men vel inne var det varmt og godt og veldig koselig.

Lørdag morgen skulle vi på en liten tur til Sverige. Fryser, kjøleskap og barskap skulle fylles opp.
Men når vi kikket ut vinduet, fant vi fort ut at denne turen måtte utsettes. Maken til vind og snø. *grøss*
Vi gjemte oss godt under dyna igjen.

Så det har blitt en inne-dag for meg. Min kjære har hatt en tur i butikken og litt måking ute.

Jeg ble endelig ferdig med bootis til babysettet mitt. (Glemte selvsagt å ta bilde før jeg vasket det).
Og jeg kom litt videre på teppet.

Nå med litt trekanter. Som selvsagt ikke er enkelt å få med på bilder.

Nå håper jeg virkelig på litt bedre vær i morgen!

1 kommentar
    1. Heisann
      Teppet ditt blir nydelig altså. jeg gleder meg til å se det helt ferdig. husk å ta det med på neste strikkecafe….som er snart…
      Det været har gitt meg en kraftig forkjølelse, og det er ikke gøy. Men nå meldes det varmere vær, så jeg håper på det beste. En god helg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg