Rein

Da håper jeg alle har hatt en fortreffelig helg!
Vår ble brukt på en tur opp i vogna. Og det var greit, siden det hadde ramlet ned litt snø siden sist.

Frodo var som vanlig i sitt rette element i all snøen. Og satt ikke så mye stille når han var ute.
Men jeg fikk da tatt ett par bilder av ham.

Snø er jo bare helt hærlig da!!

Inne i vogna fikk jeg strikket litt i allefall. Jeg strikket videre på barnekjolen.
Og jeg strikket ett par små votter av restegarn.

En øreflapp-lue av Hacho.

Og jeg kom meg noe videre på babyteppet også.

På vei hjem, trodde vi nesten at vi var på Finnmarksvidda eller noe sånt.
For se hva som jogget på veien.   :O)

Det var en ca 20 stykker av dem. Søte dyr med ett noe snedig ganglag.

4 kommentarer
    1. Næmmen, så gøy å se rein så nære, og så mange av gangen!
      Det babyteppet ditt blir helt nydelig, altså. Det er som å se det til Oleana, rett og slett. Hvor tynne var pinnene sa du?
      Votter er kjekt å strikke, mye bedre enn sokker faktisk. Og hacho-lua var kjempefin. jeg er ikke glad i flerfarget spaglete garn, men jeg er hekta på Hacho jeg også. Har faktisk på meg sjalet mitt i hacho nå.
      Og så står det boller i ovnen, så snart blir det varm kakao til. Du er hjertelig velkommen om du vil. Ta med strikketøyet!!!
      (noen av de blir med på strikkecafeen, men jeg har bakt mange, så det er bare å spise!!!)

    2. Hei og hå og god jul??
      Herlige dyr.. og har vel begynt på juleforberedelsene..
      Det teppet blir helt vanvittig nydelig… wow..
      Hatcho er en herlig garn, nydelige farger , og godt å strikke med ja.. digger den lue, heldig mottaker på den ja..
      He he herlig å se Frodo, ha digger snø like mye som Ronja , om ikke mere..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg