Luer

Siden vi har hatt en kjølig helg med snø her på mine kanter, har jeg strikket luer.
Vel ikke bare derfor da. Jeg fikk en bestilling på en lue, og jeg fant ett mønster på en annen jeg bare MÅTTE teste. 

Først den jeg fikk bestilling på.

Denne er strikket i Alaska. Det var første gangen jeg testet det garnet, og det blir garantert ikke siste gangen.

Så var det den jeg ville teste da.

Denne er strikket i Puno og litt rester av Hacho. Man kan bruke den som en lue….

…..eller knyte opp og bruke den som hals.

Det var første gangen jeg testet ut Puno også, og dette var ett skikkelig kosegarn.
Jeg var så heldig å få noen nøster av dette til jul.

Julegave - Along

2 kommentarer
    1. Det var sånn den lua ble til slutt. Ikke verst!
      Jeg gleder meg til neste onsdag…Strikkecafeen, vet du. Tror det vil komme mange. Skal bli så morro!! Vi sees!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg