“Blir ferdig med ting”-Dag

Siden jeg har fått gjordt litt lite på strikkefronten både i uka og så langt denne helgen, blir dagen i dag en "bli ferdig"-dag. Og det blir også en "strikke på ting som aldri blir ferdig"-dag.
Har noen never ending story-saker synes jeg.

Det første jeg fikk ferdig var denne djevel-lua. Strikket i alpakka.

Så fikk jeg endelig laget dusker til I love pom-poms lua.
Strikket i ull/alpakka.

Og til slutt fikk jeg ferdig en hals/hette-sak i ull.

Bamsene var motvillige modeller.

Nå skal jeg jobbe videre med "ting som tar lang tid"-prosjekter.

Ha en flott søndag!

Julegave - Along

3 kommentarer
    1. wow, så mye stilig.. digget pom pom lua.. den er jo bare helt rå, og halsen var rådigg.. djevelluene dine er jo alltid stilige.. *nikker*
      Imponert over allt du rekker å få til..
      Ha en fortsatt herlig sporstsøndag..

    2. jeg synes du alltid er så heldig med modellene, jeg, hi hi
      Luer hos deg, votter hos meg. har jeg fått dilla, så har jeg fått dilla!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg