23.12

Hei der!
Har dere vaska gulvet og børi ved? Vel, vi har vaske litt og rydda og ordna her i dag…..etter jobb.
Så det begynner å bli bra her. Nå får vi ikke folk hit før 25.12, så det er enda litt tid. Men det er litt mat å fikse også.
I morgen går ribba i ovnen. Får håpe svoren blir sprø og holder seg slik til 1. dag.

God jul alle sammen!!!

En liten strikke-oppdatering også.

I går fikk jeg tilbake Levina-sjalet mitt fra Lykketrollet, som har vært en engel og heklet på kanten for meg.
Det synes ikke så godt, men det er perler i den kanten også.
Nå gjenstår det bare blokking.

Jeg fikk også ferdig en blånissegenser i strl. 2 år. De ville ikke ha på frynsene.
Her ligger den til tørk.

Og jeg har fått ferdig halsen min i Miski.
Den er skikkelig lang, og kan dras opp og brukes som hette også.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg