Helgeblogging

Da var det endelig helg igjen og det er godt!
Denne helga skal jeg forsøke å få gjordt noen småting ferdige. Messa nærmer seg med stormskritt!!!

Jeg fikk endelig sydd i knapper i baby-posen.
ababypose

En veldig gammel UFO kom mye lenger på veien til å bli ferdig.
Jeg vurderer om jeg skal ha noen pynte-sømmer mellom rutene bare.
alappeteppe

Og jeg har fått ferdig ett par luer…..
ababylue1

ababylue2

bbabylue

ckulue

clillababy

Jeg er med på julestrømpe-swap på Ravelry. I år fikk jeg denne strømpa : 
 bjulestrompe

Med "fyll" selvsagt :
bjulestuff

Ellers holder jeg på med babydress :
bbabydress

Og det er heldigvis litt fremgang på Levina-sjalet også. Selv om det ikke er så mye som jeg skulle ønske.
Jeg er nemlig i gang med enda ett sjal. Og strikker litt vekselvis på dem.
bsjal

Jeg har vært såååå flink i dag og fått bort to UFO'er…. he, he…. de er rekt opp og er tilbake som fine garnnøster.
Noen ganger er det bare nydelig å få ryddet opp litt.

Nå, tilbake til pinner og nåler!!!!

God helg!

3 kommentarer
    1. wow *dån* imponert.. Den kjøreposen er bare så lekker, og stilige luer.. likte modellen da. hehe.

      Teppet er enda finere i RL, og du har jo kommet mega langt på dressen da, bare resten igjen..

      Spent på Levina, hadde du tolket det rett? Litt uskker om jeg hadde, men det må jeg få sjekket ut..

      ha en fortsatt kreativ og speedstrikkende kveld..

      *rusler tilbake til nytt par Lovikka*grøss* strikk

    2. Så utrolig produktiv du har vært i helgen.
      Masse flott er blitt laget ser jeg.
      Gleder meg og se sjale ferdig fargen er jo bare rå herlig.

    3. Så fin babypose, og den krøllete modellen din var jo bare nydeleig!!!!!hi hi
      Rekke opp igjen? Det gjør jeg også snart, for det er noe her jeg ikke vet om blir fint eller ei, og jeg er så lei av å finne ut det når jeg er ferdig med plagget. Bedre føre var!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg